2014. február 20., csütörtök

Nem rész, csak egy FONTOS bejegyzés!

  Sziasztok. Tudom, hogy 4 hónapja nem hoztam részt. Se semmilyen életjelet. Nem tudtatok rólam semmit, és azt sem, hogy mi lesz a történettel. Először kezdeném, hogy mi történt ebben a 4 hónapban, azzal, hogy miért nem hoztam részt, és végül mi lesz a történet sorsa.

  Az előző 4 hónapban olyan dolgok történtek mint:
- központit megírtam
- előkészítőre jártam (rajz, heti 3 óra)
- félévi hajtás és jegyek
- kötelezők olvasása
- versenyre készülés, és még lehetne sorolni, hogy miket csináltam. Csak egy dolgot nem, mégpedig az írást.

  Akkor jöjjön a magyarázkodás. Azért nem hoztam rész, mert minden nap, mikor hazaértem (hiába volt csak 5 órám) mindig hulla fáradt voltam. A kémia dögnehéz, a nyelvtanról ne is beszéljünk (töbszörösen összetett alárendelő és mellérendelő mondatok elemzése :P), a matek most egyenlőre könnyű, a fizikára úgy ahogy van sz*rok, mert a tanár nem tud beszélni, sem tanítani, kifejezetten utálom az osztállyal együtt. A Bioszra készülök, de nagyon, mert abból szóbelizek, mivel természettudomány szakokat is jelölök (nem is egy iskolában). A Kisképző, ahova szeretnék bejutni (művészsuli), arra is nagyon készülök, sokat kell rajzolnom, festenem, paszteleznem, tollrajzolnom, stb. Szóval, mint eddig is el vagyok havazva. A jövőhéten vannak a szóbelik, szóval nem ígérek semmit, hogy teszek-e ki részt ide az új témával kapcsolatban, de amit tudok, azt megteszem. Folyamatosan agyalok a történeten, hogy mit lehet kihozni. Szóval elkezdek egy új évadot. A mostani részt lógni hagyom,  a 2. évadban kicsit másképp folytatom, meg a most fent levő rész, amit októberben tettem ki, azon változtatok, hogy legyen értelme a folytatásnak. Szóval most egyenlőre még 5-6 napig biztos nem lesz rész, és tudom, hogy már eleget vártatok, de kérlek legyetek türelemmel velem, mert most tényleg nehéz időszakon megyek át. DE. A szóbelik után megújult erővel folytatom a blogot, és szinte minden meg fog változni (talán még a cím is). Szóval egyenlőre ennyit a bajaimról, meg a beszámolóról, meg az okokból, a lényeg az, hogy nemsokára lesz rész, és jön a 2. évad!!! Kezeket fel aki várja XD.

xoxo Laci <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszi hogy kommenteltél!
xoxo Lackóó )a blogger)